28 september 2012

Redan fredag

Det har varit en skön vecka och jag har hunnit med en hel del.
Men trots det kommer fredagen alldeles för fort.
Veckan har sprungit förbi och jag lämnade jobbet relativt tidigt för att hämta ut
biljetter till Tutankhamon utställningen som visas på Malmö Mässan.
Det ska bli jätte spännande att få komma dit och beskåda alla dessa vackra saker
och få känna historiens vingslag svepa förbi.

Nu sitter vi här i soffan och är mätta och belåtna efter dagens middag.
Det var bara Lille Bror och jag som spenderade fredags middagen tillsammans.
Stora Syster och pojkvännen firade sitt förhållande på restaurang.
Maken är i Hamburg på konferans.
Igår så blev jag så otroligt sugen på "Flygande Jakob".
När jag precis hade flyttat hemifrån så lagade jag det ganska ofta.
Men jag kan inte komma på att jag har serverat det på många, många år.
Lille Bror hade ingen aning om vad det var för något men han blev glatt överraskad.
Nu har Stora Syster och pojkvännen landat här hemma och vi softar framför TVn.

Imorgon är det varken fotboll eller handboll och det innebär sovmorgon.
Ha en fortsatt skön helg!

2 kommentarer:

  1. Ja Flygande Jakob var länge sen, poppis på 80-talet :)
    Hoppas du har kunnat ut nu :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Saknar dig vännen!
    Måste snart ses igen.
    Kramar i massor
    Vivi

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina