9 september 2012

Hurra, Hurra

Idag var det kalas dax för Lille Bror.
Jag var rejält förkyld när jag vaknade på morgonen men det repade sig under dagen.
Lille Bror stack iväg på prisutdelning av cupen
Stora Syster och Maken var ute och övningskörde
vilket betyder att jag fick hela köket för mig själv utan störningsmoment.

Det blev ganska fint väder framåt eftermiddagen så vi bestämde oss för att sitta i uterummet.
Dukningen brukar alltid barnen ombesörja när de själv fyller år så de får som de vill ha det.
Ella, Sofie och Stora Syster
Jaga tycker det är roligt att ha flera olika efterrätter/tårtor/kakor
och denna äpplekakan smakade gudomligt gott.
Smakerna citron och kardemumma gifte sig riktigt bra
och min hemmagjorda vaniljsås gjorde pricken över i:et
Blåsa ut ljusen i "tårtan".
Lille Bror älskar kladdkaka så det blir alltid en sådan när han fyller år.
Maken och svåger Glenn förser sig med godsaker
Smarrigt värre men världens kaloribomb.
Jag måste bara smaka på båda sorterna...
Kalaset gick plus för Lille Bror.
Det blev en massa pengar som nu bränner i börsen.
Jag tror han har siktat in sig på ett par nya målvaktshandskar till fotbollen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina