11 augusti 2011

Redan torsdag?

Gud vad dagarna går fort!
Det är redan torsdag och idag har det verkligen varit höst känsla. Det har nog inte undgått någon att det har regnat precis hela dagen. Först idag har jag varit riktigt på G på jobbet och fått upp lite tempo. Klockan hann bli kvart i fem innan jag körde hem. Min plan idag var att jag och Syster Yster skulle köra till skogen Skrylle och gå/springa en runda under tiden som Lille Bror var på fotbolls träningen. Men vi båda kom på att det var nog ganska lerigt i skogen och ingen av oss var sugna på att bli dygnsura av regnet så vi praktiskt taget struntade i det. Nu sitter jag i vår mysiga, stora soffa och njuter av vårt nya soffbord.
 Ljusen är tända, en hel månad för tidigt...
Praktiskt med en liten låda att gömma under saker i...

1 kommentar:

  1. Snyggt bord och va smart med lådan har du köpte bordet ifrån?
    Ha de bra! Kram

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina