22 augusti 2011

Nu är den här

IKEA katalogen har kommit! Hemkommen från dagens arbetspass så hittade jag katalogen i brevlådan och den ligger fint och prydligt på mitt soffbord. Jag har inte hunnit att titta i den ännu men det kommer. Jag vill hänge mig ordentligt och ha tid att titta och den tiden fanns inte idag. Jag var extremt trött idag eftersom natten var en enda stor pina av dunkande huvudvärk. Först efter ett antal "magvändor" och X antal kalla handdukar somnade jag vid tretiden. När klockan ringde halv sju var jag halvt döendes. Efter middagen var det handbolls premiär för Lille Bror och Maken. Fotboll och joggning var det kvinnliga bidraget till motion och nu ska jag knyta till kojs och SOVA.

6 kommentarer:

  1. IKEA_katalogen är lika spännande att titta i varje år. Hoppas du mår bättre idag!

    SvaraRadera
  2. Slutade tidigt i dag och såg framför mig en härlig stund med IKEA katalogen. Men här har den inte visat sig än så det blev Sydsvenskan jag fick koppla av till istället.
    Nåja!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ingen IKEA katalog hos mig. :-(
    Hoppas att huvudvärken inte ger sig till känna.

    Kram Eva-Lis & Zaga

    SvaraRadera
  4. Jag har inte heller hunnit titta i den än!

    SvaraRadera
  5. IKEA katalog utan sikte. Jag väntar och väntar. =)

    SvaraRadera
  6. Eftersom vi har en EJ REKLAM skylt på brevlådan måste jag norpa den varje år på varuhuset.

    Ja, man kan ju titta på den på nätet, men det är ju inte lika kul, eller hur?

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina