9 augusti 2011

Bukt med torrheten


Det gäller att passa på att utnyttja möjligheten att gå tidigare från jobbet när där är lite och göra. Det kommer en tid sen när det blir hektiskt. Sagt och gjort - det blev hemgång redan vid två tiden. Nja, hemgång är kanske lite överdrift.
Bilen ville till Nova Lund och jag var inte sen att hänga på (hahaha). Under några års tid har jag haft mycket eksem lite överallt men i grund och botten har jag psoriasis som jag behandlar med väldigt ojämn frekvens. Men mitt löfte till mig själv är att jag måste börja ta hand om min hud lite bättre om jag inte vill bli som ett enda stort "fiskfjäll". Ett steg i den riktningen är att använda allergitestade och parfymfria produkter med så få tillsatser som möjligt. Jag styrde till Kicks och hittade två produkter som kan hjälpa till att hålla psoriasisen borta från ansiktet och båda fick följa med hem.
De är redan invigda och huden blev babylen!













Av en ren händelse så hittade jag en tunika/klänning  på Flash som hängde där på en galge där det stod höstnytt på och den fick jag med mig hem...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina