1 april 2011

Jag blev stolt!

Bild från www.sydsvenskan.se
Jag måste bara berätta! Det måhända att det är lite skrytigt men jag blev så stolt! Visst är det en speciell känsla när det går bra för ens barn. Det liksom blir varmt i hela kroppen och det bubblar och brusar runt en massa känslor. Under några veckors tid har det varit artiklar i Sydsvenska Dagbladet om de olika lagen i de olika fotbolls serierna i Skåne och i torsdags var det dags för Lunds BKs damlag och de hade valt att skriva om två unga talanger, varav min dotter är den ena! Tidnings urklippet kommer sparas för framtiden och TACK för alla glada tillrop och alla glada mail som jag har fått.

10 kommentarer:

  1. Det är absolut inget skryt utan en stolt moder. Så roligt och grattis till din fantastiskt duktiga dotter.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh va roligt att dottern är så duktig!! Det är inget skryt, man ska vara glad över sina barn, jag är jätte stolt över min dotter som jobbar som en slav och har massor av framtidsplaner. (23 år)
    Hon flyttade till Sthlm när hon var 16 år och började på musikgymnasium , lite pirrigt för en mamma men det har gått jätte bra och hon aldrig flyttat hem igen.

    Önskar Dig en härlig helg!

    Kram Eva-Lis & Zaga

    SvaraRadera
  3. Att känna stolthet över sina barn är fantastiskt härligt på alla sätt och vis. Stort grattis till dig och din tös.

    Ha en fin lördag

    SvaraRadera
  4. Ingen skryt alls tycker jag!!
    Var bara stolt som en mamma ska vara!!
    Jag är stolt över mina tjejer som det gått bra för :)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Visst är det skönt att kännas sig stolt. Skryt på du!

    Vi har slapparhelger för vi har en underbar tjej som kommer varannan fredag och städar hela huset. Vi använder oss av rutavdraget. Guld värd när båda jobbar heltid.

    SvaraRadera
  6. Vad roligt att höra att det går bra för henne och fortsätt du att vara stolt :-)
    Kram Anna Thulin

    SvaraRadera
  7. Så kul att läsa om dottern i Sydisen. Härlig inställning också med fokus på mycket speltid i LBK.
    Vi gick om varandra i dag på Krubban. Hoppas det gick bra för er, för "oss" blev det förlust och rätt dåligt spel.
    Ha en skön lördagkväll!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Hej
    Va kul for emmma. Halsa henne
    Kram
    Kristina

    SvaraRadera
  9. Jag menade
    EMMA. Tryckte for lange pa mmmmmm-knappen

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina