28 april 2011

Nova Lund

 Jetlagen är inte rolig att tampas med. Jag vaknade alldeles för tidigt idag med men att köra och jobba känns inte så lockande. Jag älskar mitt jobb men ibland vill jag bara vara hemma. Jag vill blogga ifatt och vår Kina resa och skriva inlägg om varje dag. Det kommer ta sin lilla tid innan jag är färdig. Det blev en tur till Nova Lund på lunchen för att inhandla lite rengörings saker och några böcker och jag unnande mig en lunch på WOK kitchen. Kvällens ansträning var middag, tvätt och Stora Syster skulle spela fotbollsmatch. I säng vid 10 tiden och somnade som en stock.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina