24 juni 2015

Vernissage på Medelpunkten

Idag startade jag upp min dag med en morgonpromenad
Och det är kämpigt för mig som är så väldigt trött på morgonen.
Morgonen är inte min melodi men ingen är sämre än att man kan ändra på sig.

Jag hade bestämt med Syster Yster att jag skulle gå en promenix på morgonen.
Jag måste komma igång med motionen igen. Den har legat nere ett bra tag.
Konditionen är inte den bästa och den blir inte bättre av att inte göra något.
Enligt all statistik och de senaste rönen så tillgodogör sig kroppen motionen
bäst på morgonen och jag hakar på.
 
Efter jobbet idag så skulle jag gå på vernissage på Medelpunkten i Småstaden.
Min goda vännina Nettan håller vernissage med en mängd tavlor och
kort som hon har målat. Jätte, jätte fina och det var roligt att få se allting upphängt.
Mängden gör det väldigt effektfullt och har ni vägarna förbi så tycker jag
absolut det är värt ett besök.
 

Jättefina träd som passar utmärkt att rama in!
 
 
Det är så oerhört roligt att hon vågar ställa ut sina alster!
 
Det blev även ett avsnitt av Greys Anatomy och det är detsamma
som en tur på motionscykeln, hela 40 minuter.
Benen var trötta idag, först gårdagens hårda cykling + morgonpromenaden.
Hoppas jag kan gå ur sängen imorgon... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina