14 juni 2015

Fotboll med förlust

En lung och skön söndag.
Först cykling på motionscykeln och sedan fotbollsåskådare.
Gumpen var en aning "trött" efter gårdagens maraton i soffan.
Och det kändes skönt att få ta ut sig ordentligt.
 
Dagens fotbollsmatch bjöd inte på någon skönfotboll från Stora Systers lag.
De fick mest jaga boll hela tiden och vi åskådare suckade varje gång det blev
ett "baklänges" mål. Men varje säsong blir det en s.k. plattmatch och jag hoppas
att denna matchen var just den "plattmatchen".
 
Grönsaksinspirerad medelhavspaj tillsammans med goda korvar
stod på dagens middagsmeny. Jag gillar paj men övriga familjen är inte riktigt
lika förtjusta så det blir inte så ofta jag serverar det.
Så jag gjorde en STOR paj som räcker även till imorgon
Gott två dagar i rad, Goodi!
 
 
En extra lång helg är överstökad och jag är såå nöjd och glad.
Bara en massa roliga saker.
Imorgon får jag ta tag i alla de tråkiga vardagsbestyren men idag
väljer jag att strunta i dem. De springer inte ifrån mig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina