11 juni 2015

Dax att sätta sig bakom ratten

Jag börjar bli lite lat...
Och det gillar jag inte alls...
Och allt är vädrets fel...
Nu vill jag ha sommar och sol!!!
 
Idag var det dax för Maken att köra bil för första gången sedan sin olycka i vintras.
Vi var båda lite nervösa men sjukgymnasten hade sagt att det
var ett beslut som han själv fick känna in.
Om han kände sig redo så var det OK.
Jag måste medge att jag var lite nervös när han körde iväg till sjukgymnastiken
och sedan till Emporia för att shoppa lite.
 
Under tiden så blev det lite vardagsbestyr och mellan varven ett avsnitt
av Grey's Anatomy, på "paddan".
 
 
Jag väntade spänt på att han skulle komma hem igen och
det var en efterlängtad Make som steg innanför dörren.
 
Skönt att allting hade gått bra och jag kunde i lugn och ro
förbereda inför skolavslutningen imorgon.
Det ska handlas fika med en massa godsaker och tårtan ska bakas.
En tradition som står mig varmt om hjärtat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina