1 juni 2015

Hemmakontor

Måndagmorgon, inte min favorit tid på dygnet!
Efter en aktiv helg så vaknade jag och var helt slut i kroppen och
hade världens huvudvärk. Kroppen var matt och orkeslös.
Vilken tur att jag har förmånen att jobba hemma.
 
Jag hade det lugnt och skönt hemma tillsammans med min dator.
Gott kaffe och äta lunch när det passar.
Jag älskar dessa stunder och jag uppskattar dem enormt mycket.
Det blir så mycket roligare att sköta mitt arbete när det finns en flexibilitet.
Det spelar ingen roll var jag sitter och arbetar så länge jag har min dator nära.

 
Nya favoriterna pryder mitt fruktfat, tovade äpplen.
Visst är de underbara!
 
Kvällen var ämnad för föräldrarmöte tillsammans med Lille Brors Lugi P00 lag.
Det är ett glatt gäng som har mycket energi och vi vill mycket för våra pojkar.
Läger, cuper, träningar och teambuilding.
Men allt kostar pengar så det behövs samlas in lite slantar för att kunna finansiera det hela.
Iallafall blev jag Lundaspelsförälder och det innebär planering
och strukturing av de aktiviteter som vårt lag ska bidra med.
Det ska bli spännande och få se vad som försigår bakom kulisserna.
Men det är ett tag tills dess så jag hinner vänja mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina