23 juni 2015

Lätt att shoppa - klick, klick

Jag har skaffat mig ett Pinterest konto idag
Så mycket fina fotografier som folk lägger upp och
så kan jag gilla dem och skapa egna anslagstavlor med inspiration
Jag tycker det är roligt med foto och får mycket inspiration av det.

Idag har jag varit en sväng på Nova Lund. Lille Bror tränar handboll
och han tar bussen till Lund och så hämtar jag honom och kör honom
till idrottshallen. Istället för köra hem så körde jag till shoppingcentrat
för jag skulle handla en bok. Men tji fick jag för den fanns inte. Den var
inte ens restnoterad. Den fanns helt enkelt inte i deras sortiment.
Så det blev lite "klick-klick" på paddan när jag kom hem.
Lite surt för jag ville ha den idag och istället får jag vänta några dagar.
I-landsproblem men jag är otålig av naturen!

 
Jag surfade runt lite på paddan och Pinterest och hittade
en massa fina fotografier och jag har skapat några anslagstavlor
och "pinna" några foto som jag tyckte gav mig inspiration.
Cykeln har fått jobba idag och idag tog jag i lite mer än vanligt...
Det känns skönt efteråt.
 
Men nu är jag trött på denna kalla sommaren.
Jag vill kunna sitta ute och njuta av värmen och de ljumma kvällarna,
kunna gå barfota i gräset, använda solkräm, dricka morgonkaffet utomhus,
Inget av detta kan jag göra och jag börjar bli sugen på en resa utomlands.
Vi får se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina