3 juni 2015

Värme i mitt hjärta

Idag har det regnat i stort sett hela dagen.
Det känns inte som andra juni och det är dagens snackis på jobbet.
Vi suktar så efter sol och värme och minsta lilla solglimt gör oss så
otroligt lyckliga och fulla av energi. Hoppas, hoppas att värmen kommer snart!
 
Det blev en tidigt dag på jobbet eftersom Lille Bror har fått nya träningstider.
Idag var det klockan 16.50, på plats i Norra Lund och det tar en stund att köra dit.
För att spara min arbetstid hade vi bestämt att han skulle ta bussen till Lund
och sedan hämtade jag upp honom och körde honom till träningen.
 
 
Igår när Lille Bror kom hem från skolan hade han varit iväg och handlat
en blomma till mig. Han hade lite dåligt samvete för att han inte gjorde det på Mors Dag.
Så för att återgälda det köpte han en "Flitiga Lisa" till mig.
Det värmer mitt mamma hjärta.
 
Det är gott och få lite tillbaka på alla dessa timmar som man lägger ner på sina barn.
Det är värt mödan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina