9 juni 2012

Trädgårdsfest

Nu är min längtan efter Lille Bror STOR!!!
Han har varit i London i snart två veckor och alla dessa gosiga kramar och hans eviga pratande saknas mig.
Det är så tomt när han är borta!
Men snart, snart kommer han hem och då ska det bli stora kram kalaset.
Fram tills dess får jag krama på Stora Syster istället.
Dagens stora happening var en födelsedags trädgårdsfest med OS tema.
Vi var indelade i de olika världsdelarna och tanken var att vi skulle klä ut med tema världsdel.
Nu är det här det här med att klä ut sig är inte min stora grej men vi gjorde ett gott försök.
Maken och jag körde till stan och försökte inhandla något som liknade våra världsdelar.
Vi lyckades sådär...
Festen blev lyckad och vi kämpade på bra i OS femkampen, dock inte godkända OS grenar...
Det blev en sen kväll och vi cyklade hem i den KAALLA sommarnatten.
När ska värmen komma???
Tack Annika och Pia för en rolig fest.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina