29 juni 2012

Passande stol

Fredag och ösregn hela dagen.
Jag brukar inte bry mig om vädret men denna fredag går till världs historien.
Det har regnat i stort sett hela dagen och jag blir deppig.

För att pigga upp mig så körde jag tidigare hem från jobbet och mellan landade på Hulténs.
Jag är sugen på att handla några stolar till uterummet
och var är det bäst att hitta coola sådana om inte på Hulténs.
Jag hittade denna fina stolen och den hade passat utmärkt i mitt uterum.
Nu ska bara Maken vara med på tåget.
Den kostade en slant så jag det gäller att vara street smart...

Idag firade Stora Syster och pojkvännen 1 1/2 år tillsammans.
Jag är så glad för hennes skull, att hon har hittat en pojkvän som är snäll och trygg
och framför allt så har de roligt tillsammans.

Vi andra 3 tre firade att det var fredag och det blev middag, vin och bra film på TV.

2 kommentarer:

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina