27 juni 2012

Semifinal 1 EM 2012

Jag förstår de som inte gillar fotboll,
de borde vara rätt så uttråkade vid detta laget.
Men håll ut, snart är EM i fotboll slut och ni kan pusta ut!!!
Idag var det dax för den första semifinalen mellan Spanien och Portugal.
Lite "Iberiskt möte" och jag såg med spänning fram emot matchen.

Vi hade bjudit hem våra vänner Petra och Johan och hålla oss sällskap.
Det är alltid roligare att dela upplevelsen med någon annan
och det är en fördel om det är någon som tycker om fotboll
och som ser alla finesserna.
Att titta på fotboll med någon som inte har något intresse,
ja, om jag uttrycker mig diplomatiskt, så väljer jag helst bort det.
Så är det!

Vinet åkte fram och naturligtvis det obligatoriska snackset.
En helt vanlig onsdag!
Kanon säger jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina