20 juni 2012

Grönt i krukorna igen

Stretchingen fortsätter varje morgon och jag tycker redan att det har gett resultat.
Jag har blivit smidigare men det är kanske bara som jag inbillar mig.
Det spelar ingen roll för mig, huvudsaken är att jag tycker att det är skillnad.

Jobbet rullar på och det är lagom långa dagar.
Jag hinner njuta av sommar och sol.
Lille Bror och hans kompis var redan färdiga för motion när jag steg innanför dörren.
På med skorna och iväg!!!
Nu är jag lååååångt ifrån så snabb som de och jag vill inte att de ska "hålla" mig sällskap.
De stack iväg och jag lullade på i mitt tempo.
Just nu är det 50% på växter på Plantagen och det passade mig utmärkt.
Lille Brors krukor har gapat tommat i någon veckas tid
men nu är det grönt och fint igen.

Det var ingen EM fotboll på TV men på vår fina idrottsarena "Vallen"
spelade herrar div 3 match och Stora Systers pojkvän var med.
Att sitta där i kvällsolen och titta på fotboll tillsammans med goda vänner är mysigt.
Att känna solens strålar värma!
Svenska sommarkvällar är något av det bästa som finns!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina