25 juni 2012

Tjejmiddag

Vårt lilla gäng har från min barndoms,- och simmar tid hade bestämt träff idag.
Det brukar bli cirka 4 gånger per år och idag var det Annas tur.
Alla utom Majsan var på plats och det blir alltid en sen kväll och
det brukar vara jag, Lolo och Anna som stannar kvar till sist.
Vi har så mycket att prata om så tiden räcker inte till. 
Vi fick sitta inomhus med kofta och strumpor - i mitten av Juni!!!
Jag är så less på detta nu!!!
Nu vill jag ha fint väder och kunna sitta utomhus och njuta av ljuset.
Det blir mörkt först vid 11-12 tiden och då är det ändå inte riktigt mörkt.
Jag bryr mig inte om att jag är super trött i morgon bitti.
Jag lever här och nu och morgondagen är en annan dag.
Då får man ta tag i det som bjuds då, eller hur?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina