5 juni 2012

After Dark Show

Tillsammans med mina gamla, goda studie kompisar var det dax att inta Malmö Opera
och en show med After Dark gänget.
Först middag på en mysig italiensk restaurang och Cecilia och Emma njuter av god antipasta
Mia och jag är hungriga och även förväntansfulla inför kvällens show
Massor av goda köttskivor, olika ostar och goda oliver passar mig utmärkt
Välkomnande staty utanför Malmö Opera
Malmö Opera är en fantastiskt vacker byggnad och vilken akustik!
Den är verkligen byggd för att förmedla ljudet och upplevelsen på bästa sätt. 
Mia, Cecilia och Emma är på väg att inta sina plaster.
Runt om på Malmö Opera fanns det hur mycket kläder som helst
som After Dark hade använt vid olika andra shower.
Vilken show, vilket uppträdande, vilka dansare!!!
Publiken var helt lyrisk och det blev en del extra nummer.
Jag är glad att jag fick chansen att se deras show.
Kvällen avslutade vi hemma hos mig med en god kopp kaffe och fika.
Höstens aktiviteter är redan inplanerade och det är skoj att ha något att se fram emot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina