21 juni 2012

Korgar från RIF Design

Vilken underbar dag vi har haft idag!
Solen strålar från en klarblå himmel och det är 25 grader varmt.
Meteorologerna säger att det ska regna på Midsommar afton, här i Skåne iallafall
men det är svårt och tro idag.
Men de har ju haft fel förut...
 Jag har haft förmånen att jobba hemma idag och det var nog bra.
Mitt huvud var som en betong klump och migränen dunkade i mitt huvud hela tiden.
Jag fick köra ner en vända till apoteket och köpa hem medicament.
De tabletterna som jag tar kostar, håll nu i er, 60 kronor stycket!!!
Vilket rövarpris!!!!
Men de är effektiva - 20 minuter och sen fungerar jag igen.
 Idag kom min kära mamma hem till mig och tog sig an styk tvätten.
Hon är duktig på att styka till skillnad från mig.
Mina filtar har fått nya korgar.
Flätade marockanska korgar från RIF design.
Nu ligger de inte slängda överallt men vi får se hur länge det varar.

Stora Syster är och spelar fotboll och Maken är åskådare.
Jag har varit på kyrkogården och gjort lite fint till mitt lilla änglabarn.
Kylen är välkyld med massa godsaker
så nu känns det som om vi är redo att fira MIDSOMMAR!!!

1 kommentar:

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina