13 juni 2012

Att vara nöjd


För tillfället känner jag mg väldigt nöjd med livet och hur saker och ting fungerar.
Barnen börjar bli stora och mitt stöd och support har ändrat fokus lite.
Från att vara omhändertagande och laga middag varje dag
till att vara ett stöd i lite jobbiga situationer och framför allt KÖRA TAXI!
Tänk så mycket tid vi tillbringar i bilen men det stör mig inte alls.
Jag vill kunna supporta mina barn och jag vill att de ska ha det bra.

Första taxirundan idag var att hämta hem Lille Bror efter sin utflykt med skolan till Tivoli i Köpenhamn.
Sen var det lite inköp som han behövde inför skolavslutningen.
Men sedan var det lugnt, för min del.
Stora Syster spelade DM Match
och efter det var det ytterligare en student skiva.
I ett svagt ögonblick lovade jag att jag skulle hämta, miss i natten.
Men det är en sådan lycklig tid i livet, student tiden, så det ställer jag gärna upp på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina