10 juni 2012

Klänning till skolavslutning

Lång sovmorgon och sedan snabbt i väg.
Jag hade lovat Stora Syster att vi skulle köra och handla skolavslutningskläder, klänning och skor.
Men det är kanske i sista minuten att fara iväg och handla klänning, 5 dagar innan avslutningen.
Tiden är knapp med jobb, träning och vardagsbestyr så ibland blir det så.
Runt Malmö/ Lund området finns det många köpcentrum men vi styrde bilen mot Entré i Malmö.
Där brukar inte vara så mycket folk och då tänkte vi att det finns kanske mer kvar i butikerna.
Efter lite sporadiskt letande så hittade Stora Syster sin klänning. Skor fick vi vara utan, det fanns inte tid
Pojkvännen skulle spela match och Stora Syster skulle vara åskådare.
 Jag har alltid köpt nya kläder till barnen på skolavslutningen.
Det hör liksom till att ha en ny fin sommar klänning och skor.
Att känna sig fin och lycklig på skolavslutningsdagen!
Sommaren står runt hörnet och kunna känna friheten!
Obeskrivlig känsla!
 Det är mycket broderi och spets i dagens mode.
Stora Systers klänning kommer från MQ.
Jag unnande mig en tupplur och sen har jag sorterat tvätt i stora lass.
Det har en tendens att växa stora högar hela tiden.
Ha en skön söndag kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina