28 juni 2012

Bruka Design - Te Box

För något år sedan fick jag en te låda i present.
Men jag dricker inte så mycket te så jag fick hitta på ett annat användnings område för den.
Jag funderade ett tag och sen helt utan förvarning slog det mig
MINA ÖRHÄNGEN!!!
De kan få ett litet hem.
 Visst var det fiffigt!
Det har annars bara legat lite överallt och det har stört mig.
Att de inte har någon speciell plats.
Jag hade ingen koll på vilka örhängen jag hade och det blev aldrig att jag använde några.
Simsalabim!
Ordningen blev återställd och jag blev nöjd och glad.
 Häromdagen hade jag en stor utrensning och slängde ganska många som jag ALDRIG kommer använda.
Det som blev kvar är lite favoriter samt några som betyder lite extra för mig.
De ligger så fint i facken och jag har full koll.
Och de skiner så fint nu också eftersom jag putsade ALLA och det tog sin lilla tid.

Varje morgon tittar jag i min lilla te box
Jaha, vilka ska jag ha idag?
Dessa kanske?
Eller dessa?
Nja, de hade jag igår.
Det får bli dessa.
Passar bra med outfiten.

Det är bra och prata med sig själv
Svaren blir alltid precis så som jag vill att de ska vara...

Nu är det fotboll på TV.
Ännu en rysare kanske..
Jag håller på Tyskland men det vågar jag inte säga till min italienska kollegor.
Vill gärna behålla dem ett tag till!

1 kommentar:

  1. Vilken fin låda! Helfiffigt att ha örhängena i!
    Helt i Cinas anda: Var sak har sin plats.
    Kram till dig!
    //Nettan

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina