31 juli 2011

Söndag = vilodag

Trots att det blev en sen kväll så blev det en tidigt morgon. Ingen rolig ekvation! Disken stod fint och väntade på mig i köket och det fanns ingen återvändo. I sakta mak blev det ordning på torpet igen precis i lagom tid för en kopp kaffe med systrarna och ditten och datten avhandlades. Nu har jag bloggat lite och dessutom har "lagehögen" med kläder minskat. Det är varmt ute och jag njuter av värmen. Den är efterlängtad.
Jag måste visa min nya poppiga tofflor. Jag har letat ganska länge men nu äntligen har jag hittat ett par. Nu är det dax för en liten promenix och sen är det middag. Det vankas lite fika på kvällskvisten hos Syster Yster. Ännu en dag är förbi och jag har semester ytterligare en vecka.

5 kommentarer:

  1. Du ska vara jättenöjd med dem :)

    Jag lever i träskor hela sommaren lång.

    SvaraRadera
  2. Tittar in och säger hej!
    Snygga skor :)
    Och visst är det ljuvligt med semester :)

    SvaraRadera
  3. Snygga pjuck!!!Har ett par varianter själv och de är jättesköna att gå i ;) Njut din sista semestervecka!

    Kram F

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina