2 juli 2011

Vinst för damerna

Idag blev det en verklig sovmorgon. Klockan hann bli 10 innan någon av oss i familjen vaknade. Även om jag tycker det är skönt att ha sovmorgon så ger det mig lite ångest. Dagen är så fort förbi och jag vill göra så mycket varje dag och sover man då till klockan 10 hinner det bli lunchtid innan man har hunnit med något överhuvudtaget.
Dagens misson för mig var nya kuddar till soffan och tyg till min tygtavla. Makens mission var träreglar samt sladdlister till bio systemet. Allt detta hann vi med innan det var dax att bänka sig i soffan och titta på när damerna spelade sin andra VM match. Det var spännande men de höll måttet och vi pustade ut i soffan när det var färdigspelat. De vann och nu är det klart för kvartsfinal. Kvällen har vi avnjutit på 50 års uppvaktning med mycket mat och trevligt sällskap.

1 kommentar:

  1. Bra att vi vann!!! :)
    Vi får väl se tavlan och kuddarna sen? :)
    Kram

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina