4 juli 2011

Jag är en curling mamma...

Kvartalsbokslutet är i full gång och jag kör rapport på rapport på jobbet, allt för att stämma av siffrorna. Hittar lite småfel här och där som ska korrigeras. Men än så länge är det ingen stress. Den kommer i nästa vecka... Efter jobbet var det dax för "shopping", mat shopping. Stora Syster ska ha tjejerna från sin klass i grundskolan på tacokväll och naturligtvis som den curling mamma jag är, så handlar jag till henne. Jag fick inköpslistan på SMS. Smidigt värre med dagens interaktiv värld. Det kanske kan tyckas att det är hennes eget ansvar att handla men det är faktiskt smidigare när du har bil och ska handla mycket. Låter det som en dålig ursäkt?
Men det fanns tacos kvar till oss andra i familjen så det var skönt att slippa laga middag så efter mitt Friskis & Svettis pass stod maten serverad och nu sitter vi i soffan och myser med kaffe och det röda guldet, nämligen jordgubbar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina