16 juli 2011

Förgylla dagen

Idag är första dagen på resten av ditt liv!!!
Vad ska du förgylla den dagen med?
Jag sov länge och frukosten blev serverad först vid 11 snåret.
Stora Syster var på fest i Malmö igår och det blev mycket prat om det.
Nu är Maken på gång med att starta upp sommarens projekt,
Att måla huset.
Byggnadsställningen är på ingång och ska monteras.
Jag ska snöra på mig mina joggingskor och ta en runda.
Ikväll väntar bronsmatch för våra duktiga fotbollstjejer.
Annars är det på fronten intet nytt.
Ha en skön dag i solen!

3 kommentarer:

  1. Jag ska åka till Dalhalla och gå på konsert men först middag i Rättvik på Hotell Gärdebygården. Håll tummarna för mig med att tjejerna tar en bronsmedalj!!

    Kram Eva-Lis & Zaga

    SvaraRadera
  2. umgås med bästa vännen =)

    SvaraRadera
  3. Duktig du är som tar rundan på morgonen, jag har slarvat några veckor men på måndag ska jag ut!!
    Så ni ska måla hus, va kul:)

    Ska fixa lite me bloggen igen ,men tyckte den blev lite rörig tidigare :)
    Kram

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina