15 juli 2011

Semester



Nu är det semester i tre veckor framöver.
Jag hade önskat att det fanns fler veckor att tillgå men jag har
redan haft 3 vekors semester i år.
Vi har inget speciellt inplanerat men något kommer vi säkert att hitta på.
Bara att få lov att ta det lite lugnt och avsluta lite projekt,
både i vardagsrummet och i uterummet.
Jag är sugen på en cykeltrip till Bornholm med övernattning
eller kanske till Möns Klint, det också i Danmark.
Vi får se vad dagarna bjuder på.
Nu är det bara lugnet som gäller!

2 kommentarer:

  1. Njut av dina 3 v nu!!
    Ibland är de skönt och spara sin semester, själv gillar jag och dela upp :)
    Har haft 2v o har 2v i augusti o 1v i september, blir Stuttgart och sen Mallorca :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Önskar Dig en skön och avkopplande semester! Jag börjar jobba igen på måndag efter 4 härliga veckor och känner mig faktiskt nöjd, fast i slutet av augusti väntar 1 vecka i Turkiet. Härligt att spara sommaren lite, ;-)

    Kram Eva-Lis & Zaga

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina