18 juli 2011

Rolig present

När vi hade gäster förra helgen kom några av gästerna med denna trevliga present. En glasburk med alla ingredienser (nästan i alla fall) till Chocolate Chip Cookies. Bara att tillsätta ägg och smör och klicka ut på plåten och svisch in i ugnen. Simsalabim så hade vi nybakade kakor. Jag tyckte det var en mycket trevlig present och den tänker jag kanske använda mig av i framtiden.

Första semester dagen har flutit förbi med lite av varje. Maken har monterat byggställning och jag har hejat på. Jag har pysslat med lite av varje och några saker på min "att göra lista" har blivit avprickade. Jag var en sväng i Lund för att kolla lite på rea men jag var helt enkelt inte upplagd för att shoppa och åkte hem tomhänt och tog mig til Balders Hage och ett Friskis & Svettis pass istället och tog ut mig till fullo. Det är skönt efteråt! Jag undrar när det ska bli lättare...

1 kommentar:

  1. Vilken rolig grej :)
    Kan inte du skriva upp receptet?
    Kram

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina