13 juli 2011

Kristallbröllop

Idag firar vi 15 årig bröllopsdag. Tänk vad tiden går fort! Det har hänt så mycket under dessa 15 år men ändå känns det som igår. Vi brukar alltid gå ut och äta på restaurang på vår bröllopsdag men fotbollsnördar som vi är så ville vi kolla på semifinalerna i VM i fotboll. Ja, jag vet, det är lite knepigt.... Maken kom hem med blodröda rosar och han hade bokat in en hotell helg i Köpenhamn i slutet på augusti. Det är mysigt att ha något att se framemot!!
Jag hade varit och köpt en I-phone till honom och nu är även Maken med i touchmobil klubben. Jag har haft min i-phone i ett tag och det blir som ett gift så jag tror att även han kommer att bli "hooked" trots att han inte tror det själv :-)

Vi lagade en god middag hemma och trots att vi satt hemma och hejade i TV soffan så blev det förlust för Sverige. Det var ingen rolig match och kolla på men det vet man ju inte innan. Men till helgen har jag lite funderingar på att göra något roligt, första dagen på semestern!

6 kommentarer:

  1. Hipp, hipp hurra till er!
    Så mysigt att ha en köpenhamnshelg att se fram emot också.
    Grattiskramar till er!

    /Monica

    SvaraRadera
  2. Jag kan bara välja på liten, mellan och stora bilder.
    Det formatet jag väljer är alltid (nästan) stora och de blir inte så stora och fina som dina.
    Jag får väl klura lite till.

    Tack i alla fall
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Stort Grattis och Hurra på er dag!
    15 år är lång tid som gifta, maken och jag firade det förra året.
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Grattis till Er!!
    Vi firar 13 år på söndag!!
    Ha en härlig helg!

    Kram Eva-Lis & Zaga

    SvaraRadera
  5. Grattis på er bröllopsdag!!!

    SvaraRadera
  6. Stora kärleksfulla kompisakramar till er båda - min goa goa vänner!
    Pussa på varandra!!
    //Nettan

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina