30 januari 2015

Underbar start på helgen

En mysig frukoststund, trevlig lunch och en skön fredagkväll.
Det är verkligen en bra start på helgen.
Jag njuter av dessa fina möten med människor och
jag lär mig hela tiden något nytt.
I varje människa finns en mentor och jag försöker plocka russinen ur kakan.
Alltid kan jag lära mig något nytt!

Jag hade sett framemot morgonens frukoststund tillsammans med en
väldigt kär arbetskamrat. Vi började i stort sett samtidigt på vår arbetsplats
och vi har följts åt under årens lopp. Nu arbetar vi inte
alls tillsammans längre men innerligheten och glädjen över att fortfarande
ha en varm och god vänskap är enorm.

Efter frukosten var det full fart med möten i precis hela förmiddagen och 
det kändes som ett skönt break, att gå till närliggande Park Inn och
äta lunch tillsammans med vårt fina arbetsgäng.


Vi blev mätta och belåtna och vi var alla överens om att lunchen hade förbättrats.
När jag körde hem från jobbet var det fortfarande lite ljust ute och
det är en otrolig energikick, att kunna köra hem när det är ljust ute.


Lite middagshandling och sedan en stund i soffan innan herrarna i familjen
kom hem från sin träning. Middagen var klar och vi åt med stor aptit.

En svensk film på TV, Tillbaka till Bromma, med Peter Magnusson och 
sedan kändes sängen inbjudande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina