7 januari 2015

Kickstart med Aloe Vera och Tone it up

Idag börjar jag en detox kur på 9 dagar!
Jag har köpt ett Aloe Vera kit som räcker i 9 dagar
och tanken är att kroppen ska bli utrensad från alla gifter.

God kväll!
Jag är hungrig efter dagens intag av olika varianter av produkter
vilka ska hjälpa till att rensa ut min kropp.
Jag har en förhoppning att min psoriasis ska bli bättre
och att min ledvärk också ska förbättras.
Varje dag får vi i oss en mängd olika gifter från allt möjligt
och kroppen har svårt att ta hand om det.
Jag tänkte hjälpa den lite på traven.
I nio dagar ska jag äta detox produkter och det värsta är att jag inte får lov att dricka
KAFFE!!!
En dag har passerat och än så länge går det bra.

På jobbet var det fullt ös eftersom jag arbetar som ekonom och vi
ekonomer har mycket att göra vid denna årstiden.
 
Jag måste berätta om en träningssida som jag har hittat på nätet, Tone it up
Två supersöta tjejer som lägger ut videos på träning på nätet och sin
Youtube chanel och även en massa annat som får dig inspirerad.


Så när jag kom hem från jobbet så var det dax att först gå ut en runda för
att få 30 minuters "Cardio" och sedan streamade jag dagens träningsprogram.
Kanon smidigt!
Jag har alltid varit emot att träna hemma men detta forumet passade mig perfekt!

Nu är jag på G igen efter 2 månaders uppehåll och förhoppningsvis håller min vad.
Jag vågar inte riktigt ge mig ut i löparspåret igen för vaden gör sig påmind från gång till gång
så detta får duga så länge och förhoppningsvis slutar vaden att bråka med mig.

Önskar dig en god natts sömn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina