2 januari 2015

2015 Kick-start

Idag var jag inbjuden på ett 2015 kick-start party!
Att starta upp det nya året med lite ny inspiration för hälsa och själ
kändes jätte bra och jag steg upp med nyfikenhet på vad det skulle innebära för mig.

När jag är förkyld så märker jag att sömnen blir lidandes.
Jag sover oroligt och vänder och vrider på mig hela natten
och när jag väl vaknar är jag fortfarande lite trött.
Men några dagar till så borde förkylningen ha gett med sig.

På inpirationsmötet mötte jag ett tiotal hälsomedvetna kvinnor,
 alla var intresserade av att starta upp 2015 på bästa möjliga sätt.
1,5 timmes information och provsmakning på olika Aloe Vero produkter
och sedan fick de som ville anmäla sig till en kick-start grupp via nätet.
Gruppen via nätet lockade inte mig utan istället köpte jag en
9 dagars detox kur med Aloe Vera produkter.
Det ska bli mycket spännande och se hur hälsan påverkas av Aloe Vero.
Enligt all forskning är det ett super, duper medel för kroppen.


Eftermiddagens tempo har gått i sakta mak, varvat med tvätt och middag.
Imorgon ska Lille Bror bege sig till Jönköping och spela handboll
och nu är hela vardagsrummet fullt av hans packning.

Önskar dig en skön fredagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina