28 december 2014

Underbart vinterväder

Vintersol, finns det något mer underbart!
Idag har det varit helt fantastiskt väder.
Tänk vad solen kan åstadkomma med sina strålar.
Mer av den varan är att önska.

Gud, vad jag njuter av att vara ledig.
Jag kan gå och lägga mig precis när jag vill och jag kan sova precis så länge som jag vill.
Och idag var det inte dax för handboll förrän på eftermiddagen.
Hela förmiddagen hade jag till mitt förfogande och jag
tillbringade en liten stund hos min goda väninna och diskuterade nyår för
att sedan gå ut och njuta av den skånska vintersolen.
När det blir lite kallare så kommer solen fram
och vi befinner oss i en solfattig period då vi bara längtar efter sol.


Det var samling strax efter klockan 15 idag och idag följde min mamma med för att heja på.
Det blev en lyckosam eftermiddag idag med och nu kan vi
fokusera på A-slutspel imorgon. Då är det även kiosktjänst som gäller för
Maken och mig, från klockan 13-21.
Det kommer bli en lååång dag men jag tycker det är så roligt.
Alla dessa föräldrar och trevlig ungdomar som jag möter och språkas med.
Det är berikande och lärorikt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina