4 december 2014

Tandvärk

Det är jobbigt med tandvärk!
Jag är där med tungan och petar hela tiden och jag
känner att tandköttet är rött och inflammerat.
Jag försöker borsta så noga det går med det gör ONT!
 
En sen dag på jobbet innan jag körde hem.
Det är så stressande att ha en massa mail i inboxen som bara ligger där och
väntar på att jag ska göra något. Men inte idag inte.
 
 
Lille Bror hade en inlämningsuppgift om energidrycker,
vilken skulle lämnas in senast klockan 23 idag.
Så vi har tillbringat kvällen med att diskutera innehållet i hans text,
fördelar och nackdelar och varför han tycker som han gör.
 
Det finns inga planer över vad vi ska handla i julklapp.
Stora Syster är inget problem men Lille Bror är desto värre.
Jag har ingen aning.
 
Nu ska jag packa min väska med festkläder för imorgon är det
julfest med jobbet och det blir att fixa till sig på jobbet.
Ingen idé att åka hem och vända.
 
Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina