18 oktober 2012

Vattengympa

Idag hade jag bestämt mig för att gå på vatten gympa.
Trots att tiden var knapp och då är det lätt att strunta i det så cyklade jag iväg.
Och det är aldrig speciellt roligt att hoppa i det kalla vattnet men när du väl är i och
har börjat röra på dig så fryser du inte.
Och det är så skönt efteråt, den där känslan är obeskrivlig.
Och bastun, den är bara bäst!

Men ryggen fick sig nog en liten törn för redan på kvällen kände jag av den
och det är inget gott tecken.
Jag hade noll knop efteråt och hör och häpna jag slumrade till i soffan.
Men bara en liten stund, det är aldrig skönt och gå upp sedan och göra sig ordning
Då vaknar du till och sedan när du väl ska gå och knyta till kojs så kan du inte sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina