26 oktober 2012

Fredagsmys

Vilken skillnad från en dag till en annan!
Igår var det världens höst oväder med blåst så jag nästan blåste av vägen
och en massa snöblandad nederbörd.
Idag så strålar solen och från insidan av fönstret verkar det vara ett mysigt höstväder.
Jag kanske ångrar det uttalande när jag går ut genom dörren.
För det ska jag göra alldeles strax och hålla fredagsmys!


Igår var det åter dax för Stora Syster att provträna i Borgeby FC.
Under tiden som hon tränade så passade jag på att motionera lite.
Det är tur att jag har en I-phone som kan hjälpa mig att hitta vägen.
Det är inte helt lätt att hitta på ställen som jag aldrig har varit på förut.
Men det gick bra, både för mig och Stora Syster.
Det gjorde även den efterföljande övnings körningen.
Nu begav vi oss in i Lunds stadstrafik och vi var nog lite nervösa båda två.

Nu är jag på G att styra bilen mot affären och inhandla lite mat.
Snart är det fredagsmys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina