19 oktober 2012

Kaos på jobbet

Jag hade totalt missat en deadline!!!
Men som tur är upptäckte jag det i tid.
Det är inget roligt att missa tiden med TRE HELA DAGAR.
Hur kunde jag bara se så fel i tidplanen?

Men skam den som ger sig.
Det blev en totalt utflippad dag med många, många telefon samtal för att få allting på plats
och när klockan var 16:58 så skickade jag in rapporten.
Deadline var klockan 17:00....

Sen gick luften ur mig och jag bara stängde igen och körde hem.
Inom affären och handla mat och sen hem och hälla upp lite vin i glaset innan maten påbörjas.
Jag gjorde det lätt för mig och köpte tomatsoppa och färsk tortelino i soppan.
Soffan och TV med en mysig film och John Lennon, Nowhere Boy.

Som jag brukar säga
"Taco gonatt"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina