4 oktober 2012

Kanelbullens dag

Sitter nu i soffan och känner mig ganska nöjd med min dag.
Dessutom är det kanelbullens dag och kvällsfika
består av en GIGANTISK bulle och en god kopp kaffe.
Vi får se hur det går med sömnen efter den socker,- och koffein kicken.


I dagarna två har jag försökt att få till en liten träff med två andra familjer.
Det verkar vara helt omöjligt!!!
Att få till tre familjers kalendrar är en utopi.
Det är ganska skrämmande faktiskt, att vi är så uppbokade hela tiden.
Men jag ger inte upp.
Vi får börja titta på helger efter nyår och boka in något redan nu.

Dagens vatten gympa var jobbigt!!!
Och får att trötta ut mig ännu mer så simmade jag 500 meter efter gympan.
Och sen - den efterlängtade bastun!!
Efter den träningen så känns det inte lika "tufft" att trycka i sig en kanelbulle.

Nu är det dax att förhöra Stora Syster på samhälls kunskap,
prov i demokrati och diktatur.


1 kommentar:

  1. Har precis läst i kapp en massa fina inlägg och jag säger bara - Va du är duktig att motinera!! Heja heja!! Förresten har du läst den boken av Martina Haag?? Rekommenderas!! Hon skulle kunna få vilken soffpotatis som helst att börja träna. :-)

    Önskar Dig en härlig helg!! Här i Dalarna förbereder vi för älgjakt!!

    Kram Eva-Lis & Zaga

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina