8 oktober 2010

Välkommen!

Idag är det fredag och fredagar är alltid välkomna. Det är så enormt skönt att komma hem från jobbet och bara ta det lungt. Först en god kopp kaffe och sedan laga middag. Två hela långa dagar ligger framför mig och dessa dagar ska fyllas med en livskvalite. Jag kan känna att jag mer och mer uppskattar helgerna desto äldre jag blir. Jag vill göra saker som får mig att må bra och försöker undvika stressen. Det sista är det svåraste. Att planera in lagom med aktiviteter så att balansen infinner sig. Det kommer bli en rolig helg med fest och umgås med vännerna. Fredagen och lördagen kommer gå åt till festen och söndagen till lugnet och hemmet. Det känns som en bra balans.
Kram till er alla och njut av helgen!

Måste bara visa mitt fina Pampas gräs i trädgården som just nu är i full blomming!

2 kommentarer:

  1. Håller med dig till fullo! Helgerna är bäst.
    Ha en skön fredag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det låter som en bra plan för helgen.

    Sånt där pampasgräs ska jag satsa på nästa år ser jag, skulle passa perfekt hos oss med. Superfint.

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina