19 oktober 2010

I just love it!

Jag måste bara visa min upphängnings anordning i tvättstugan. Innan har vi haft en stång där vi har hängt både rentvättad tvätt som ska torka samt tränings kläder som är svettiga och blöta som också ska torka. Det har verkligen inte varit en optimal lösning. Jag menar, hur fräsch är det egentligen!!! Men att utnyttja taket är en ypperligt bra idé och min käre man har gjort en lösning som jag bara älskar. På denna stången hänger vi upp tvätten som ska torka och när man ska in i skåpen så för man galgarna till sidan. Krille var lite skeptisk till en början men nu när det är klart så är han lika positiv som jag. Nu kan de svettiga träningskläderna hänga för sig och inte blandas med rent tvätt! Är det inte fantastiskt så säg? I just love it!!!

4 kommentarer:

  1. Den idén kopierar jag rätt av!
    Som det är nu hänger jag tvätt på galgar under trappan och det ser med andra ord ALLTID stökigt ut.
    Tack för tipset!

    Hälsningar
    Maria
    (Monicas kusin)

    SvaraRadera
  2. Gillar alltid smarta lösningar!

    SvaraRadera
  3. Åh! Där är en sådan anordning som jag behöver också! Bra, nu ska jag visa den för min man!

    SvaraRadera
  4. Bra idé-verkligen!!!

    Svettiga träningskläder vill jag helst inte ha någonstans men maken är av litet annan åsikt..

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina