12 oktober 2010

EM-kval i rutan

En av mina fina orkideér i full blom
Är det någon som tror att Sverige kommer vinna över Holland i dagens EM-kval match? Inte denna svenskan ialla fall. Idag var det dax för mina naglar att bli fina igen och det var minsann i grevens tid för flera av dem var på väg att trilla av. Men jag har varit duktig och inte pillat på dem!
Först äta middag och sedan tog jag mig faktiskt en liten vila i sängen med en tidning. Det känns så konstigt att unna sig det för det händer aldrig att jag tar mig den lilla mikro pausen. Nu sitter jag bänkad framför TVn med lite popcorn och funderar på om jag ska gå och lägga mig istället...

1 kommentar:

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina