16 oktober 2010

Vad är billigast?

Jag tycker det är svårt att hålla koll på alla olika telefon operatörer och vad de erbjuder. Det är en djungel som är svår att hitta ur. För någon vecka sedan fick vi ett brev från vår telefon operatör där det stod "Tack för din beställning". Både jag och Krille stod som frågetecken och förstod inget. Ingen av oss har ringt och beställt något. Nu har brevet legat och stirrat på mig i några dagar och idag gjorde jag slag i saken. Nu är allting utrett och vi har tom fått ett bättre erbjudande än vad vi tidigare har betalat för. Nu ska jag bara läsa igenom allt vad vi har beställt och kolla så att det blir rätt. Det krävs nästan en ekonom för att hålla koll på att allting blir rätt fakturerat. Oj, vilken tur att jag då är ekonom...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina