23 oktober 2010

Lååång sovmorgon

Lördagen startade med en låååång sovmorgon. Klockan hann bli 10 innan jag slog upp ögonen. Nu är frukosten avslutad och dagens projekt är att byta ut lite växter i mina krukor och en tur till IKEA. Sedan är det lugnet som gäller och en god middag med familjen. Jag var dum nog och fråga vad de var sugna på för mat och det blev ett unisont svar:
Kött, klyftpotatis och beasås
Personligen låter det lite tråkigt i mina öron men det går ju och "piffa" ganska rejält så det får bli en piffig variant av det.

1 kommentar:

  1. Det låter skönt Cina - ha en bra dag!
    Ett mail är på ingång till dig från mig.
    Kramar!

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina