29 oktober 2010

Ett litet hej

Idag är det fredag. Vädret är grått och trist och dessutom är jag lite krasslig. Så pass krasslig så jag inte kan gå till jobbet men inte så krasslig så att jag måste bädda ner mig. Det rinner från näsa och ögon men jag hänger inte läpp för det. En helt vanlig kraftig förkylning som jag hoppas är bra tills på måndag. Jag har varit och unnat mig en ny tidning, Allt i Hemmet Julspecial. Nu ser jag framemot kvällen och lugnet. Vi ska äta färska räkor i kväll och det ska bli jätte mysigt! Kanske inviga den nya Blossa glöggen med Saffrans smak. Jag är väldigt förtjust i Saffran så jag kan tänka mig att jag tycker om den.

3 kommentarer:

  1. Den där har jag gått och sneglat på i affären, kanske jag skulle unna mig den? ;)
    Ha en skön fredag!

    SvaraRadera
  2. Den skall jag också införskaffa nästa gång jag är i affären.
    Det är inget fel på årets glögg dig men så mycket saffran är det inte i den tyvärr!
    Ha en trevlig kväll
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ahhh mysigt med julspecial! Saknar svenska tidnignar, det ar inte samma sak med tyska tidningar, jag forstar inte vad det star i dom! Nu langtar jag verkligen till jul! Trevlig helg! towe.

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina