17 oktober 2010

Underbart med höst

 
Solen har strålat från en klarblå himmel hela dagen och finns det något bättre än att vara utomhus då! Morgonen inleddes i sakta mak med sedvanlig frukost. Anton och Krille stack iväg på handboll till Skurup och jag gjorde en hel braspanna müsli (som blev oehört god). Lite bloggtid finns det allt med på schemat mellan all tvätt som skulle tagas om hand. Sedan gjorde jag slag i saken och tog på mig mina skor och gick ut en det fina höstvädret och det ångrar jag inte. Helt sagolikt väder och det blev många foto tagna. Storstädning av badrummet och nu står det en god höstgryta och puttrar på spisen. Sammanfattningsvis har det varit en kanon dag och jag känner mig laddad inför nästa vecka! Hur har dagen varit för er min kära bloggvänner?

2 kommentarer:

  1. Sådana här dagar är ju hösten helt fantastisk!

    SvaraRadera
  2. Härligt!
    Jag hade med mig kameran ut tidigt i morse och tänkte också lägga upp lite höstbilder i dag.
    Allt om mat boken har jag också gått och spetsat på, det blir önskemål på julklapslistan tror jag.
    Ha en bra vecka
    Kram!

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina