18 oktober 2010

Vädret påverkar oss

Det är inte klokt vad vädret påverkar oss, eller rättare sagt mig. Hela helgen har det varit strålande solsken från en klarblå himmel och jag har haft en sprudlande energi. Men idag är himmeln långt ifrån klarblå och energin är långt ifrån på topp. Det är just nu grått utomhus och det ger inte mig någon inspiration över huvud taget. Men jag väljer (försöker ialla fall) att det inte ska påverka mig och tar med glädje itu med vardags sysslor. Middag står på tur och det ska bli skönt med en hemma kväll utan något speciellt på agendan.

1 kommentar:

  1. Vädret påverkar absolut mer än man tror! Idag blev det en långpromenad mitt på dagen- det gjorde verkligen under både för kropp o själ :)

    Kram
    MammaMorran- funderar över livet och ADHD

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina