3 oktober 2010

Modevisning

Kaffe och tidning - en perfekt start på söndagen. Inget speciellt mer än modevisning stod på schemat idag. Städa, röja och tvätta och sedan modevisning. Det var butiken "Smått och Stort" i Staffanstorp som hade höstvisning på nyinkomna kläder. Det blev ett litet trevligt avbrott i städningen som aldrig blev återupptagen igen... Middag och läxläsning och nu är det sen söndag kväll och jag ska gå och lägga mig. Imorgon är det studiedag för bägge barnen så min tanke var en tidig morgon = gå hem tidigt från jobbet!

3 kommentarer:

  1. En skön dag verkar du haft tycker jag. Studiedag är barnen väl värda och även mamman som kan ta en tidig dag :D
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det lät skönt med lite av varje!
    Jag har bokat in mig på ljusstöpning igen. - Är du också på?

    En liten award har du hos mig om du är sugen!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hoppas du haft en skön dag i dag!

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina