13 oktober 2010

Lycklig pojke

Nu är Anton med ny mobil och han är jätte lycklig. För någon vecka sedan reklamerade jag min gamla mobil och äntligen har den nya kommit och den blev hämtad idag. Emma följde med som sällskap och det blev införskaffat en ny vinterjacka till henne, en svart dunjacka. Jag är sugen på att handla något men jag bara går runt och vänder och vrider på allting och vet inte riktigt vad jag är sugen på. Barnen sitter tillsammans och räknar matte och jag ska sätta mig och jobba en liten stund. Det är lite mysigt att de kan sitta tillsammans utan att de bråkar. Det gäller att njuta av tillfällena när det ges.

3 kommentarer:

  1. Det är så roligt när man ger barnen något som dom verkligen uppskattar och när dom är sams. Peppar, peppar men mina döttrar bråkar inte så mycket längre men dom tjafsar och det är minst lika tröttsamt :D
    Kram

    SvaraRadera
  2. Känslan av att "jag vill ha något" känner jag igen. Men det är nog bättre att handla tills man vet vad man vill ha!
    Kul att sitta en stund tillsammans även om var och en sitter med sitt!
    Kram

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina