4 oktober 2010

Kanelbullens Dag

Idag har barnen haft studiedag. Anton ordnar och fixar hela tiden. Idag har han fixat att han följer med en kompis för att bada i Lund. Emma är hemma hela dagen och pluggar till ett engelska prov och min käre man ligger nerbäddad i sängen med världens förkylning. Då faller det på min lott att köra Emma till Eslöv för att spela match med Skånelaget. Anton blev hämtad av tränarna till sin handbollsmatch så allt är fixat och klart. Men det är inte världens bästa väder att stå utomhus och titta på fotboll. Det blåste stormvindar och det var tur att jag hade min skidoverall på mig. Men just nu känner jag mig urblåst! Men då passar det utmärkt att det är kanelbullens dag och när vi var hemma från Eslöv fikade vi tillsammans med nybakade kanelbullar! Supergoda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina